Договір-оферта на надання послуг з обслуговування домофонної системи

Отримуючи фізичні брелки, Ви автоматично погоджуєтесь з умовами договору-оферти.
Якщо Вам потрібен паперовий екземпляр договора, звертайтесь за телефонами, вказаними внизу сторінки.

Договір № ОБ<БУДИНОК>-<КВАРТИРА>

Фізична особа-підприємець Хурсік Максим Володимирович, (надалі – Виконавець), зареєстрований як фізична особа-підприємець, про що містяться відомості в ЄДР (Державна реєстрація фізичної особи-підприємця № 2 522 000 0000 084335) з однієї сторони (Виконавець) і мешканець (власник, орендар, тощо) квартири (житлового приміщення) №____ у житловому будинку за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Новосілки, вул. Приміська, буд. №№24, 26 / вул. Лісова, буд. №3 (надалі – Абонент), з іншої сторони (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо - «Сторона»), уклали цей договір про таке:

1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

1.1. Виконавець бере на себе зобов'язання за плату проводити роботи з технічного обслуговування та ремонту комплекту домофонної системи торгівельної марки BasIP, змонтованих за адресою Київська область, Києво-Святошинський район, с. Новосілки, вул. Приміська, в подальшому «Домофонна система»

1.2. Комплект Домофонної системи містить в собі центральне обладнання (надалі — ЦО) та комунікації, що включає в себе (із розрахунку на одну секцію): блок виклику (парадний вхід), зчитувач карт доступу (вхід на пожежні сходи), блок безперебійного живлення, мережеве обладнання, кнопки виходу (2 шт.), замок елекромагнітний (2 шт), та не належіть Виконавцю. Інтелектуальна власність (бази даних, налаштування, алгоритми роботи, сценарії, тощо) належать Виконавцю.

1.3. Абоненту щомісячно нараховується плата за технічне обслуговування та ремонт Домофонної системи (надалі - абонентська плата). Абонентська плата за користування пристроями зв'язку, що встановлені у Абонента, та пов'язані з ЦО (надалі — ПЗ) не нараховується.

1.4. Ключі до домофонного обладнання, що знаходяться у користуванні Абонентом є власністю Абонента і не знаходяться на технічному обслуговуванні та гарантійному ремонті. Гарантія на ключі- 14 днів з моменту його придбання.

2. ПЕРЕЛІК НАДАННЯ ПОСЛУГ.

2.1.Технічне обслуговування та ремонт Домофонної системи містить в собі наступні послуги і витрати, які входять в його вартість: а) виїзд на Об'єкт для проведення робіт з ремонту Домофонної системи, по виклику Абонента, на протязі 24 робочих годин з моменту надходження заявки, окрім вихідних та святкових днів; б) усунення можливих технічних дефектів Домофонної системи виявлених в процесі експлуатації; в) технічна підтримка Абонентів стосовно роботи Домофонної системи; г) проведення профілактичного огляду Домофонної системи за графіком періодичністю один раз на квартал; д) проведення модернізації окремих компонентів Домофонної системи шляхом оновлення їх програмного забезпечення (за його наявності); е) регламентну заміну витратних матеріалів (акумулятор ББЖ тощо); ж) створення, доповнення та ведення обліку персональних ключів та карт доступу (прив'язаних до кожної квартири), ведення відповідних баз даних абонентів та ключів та їх підтримка в актуальному стані; з) резервне копіювання баз даних та конфігурацій домофонів та зчитувачів; і) сплата доступу до мережі інтернет Домофонної системи; Ї) зберігання відеопотоку з вбудованих в блоки виклику камер (архів не меньш ніж 5 діб на кожну); к) надання записів камер та журнала подій компетентним органам за необхідністю; л) блокування втрачених та/або скомпрометованих ключів за заявою Абонента; м) надання доступу в будинок обслуговуючим організаціям (Забудовник, УК, ОСББ, ГО, т.і.) — тимчасові ключи, доступ за розкладом, тощо; н) надання безкоштовних ключів та хмарних сервісів консьєржам.

2.2 Строки виконання ремонтних робіт можуть бути подовжені у випадку виникнення об'єктивних обставин незалежних від Виконавця (відсутність живлення, відсутність фізичного доступу до технічних приміщень з комунікаціями та обладнанням Домофонної системи, тощо), які впливають на оперативний ремонт Домофонної системи, стають неможливими чи неякісними при його виконанні на місці без спеціального обладнання та/або які взагалі неможливо виконати на місці встановлення Системи.

2.3. В кінці кожного місяця, за умови відсутності претензій, викладених у письмовій формі Абонента, до першого числа наступного за поточним місяця, послуга за цим договором вважається здійсненою належним чином та в повному обсязі, та не потребує підписання додаткових актів.

3. ВАРТІСТЬ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.

3.1. Вартість послуг з технічного обслуговування та ремонту Домофонної системи складає 20 (двадцять) гривень на місяць.

3.2. До вартості робіт з технічного обслуговування та ремонту Домофонної системи входять дії зазначені в п. 2.1. цього договору.

3.3. Оплата за послуги з технічного обслуговування Домофонної системи нараховується з першого числа наступного місяця.

3.4. Абонент повинен своєчасно сплачувати надані послуги на свій особовий рахунок, або по реквізитам рах. №: UA903052990000026003010113642, АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Вразі зміни банківських реквізитів Виконавця останній має письмово повідомити Абонента про нові реквізити для сплати абонентської плати.

3.5. Абонентська плата вноситься щомісячно, не пізніше 20 числа.

3.6. У разі виявлення пошкодження, а саме вандальні дії, крадіжки, пожежі, пошкодження струмом, блискавкою, тощо, або з провини Абонента, як наслідок недотримання рекомендацій з використання Домофонної системи, необережності, самостійного ремонту або спроби ремонту сторонніми особами, які не мали на це право, усі витрати, пов'язані з виконанням ремонтних робіт, проводяться відповідно до прейскуранту, що діє на момент виконання відновлювальних робіт.

3.7. При виникненні необхідності провести ремонт або обслуговування Домофонної системи поза графіком робіт в зв'язку з випадками передбаченими п.3.5. цього договору, Виконавець після проведення встановлюваних або ремонтних робіт загальну вартість проведеного відновлення та/або ремонту (вартість матеріалів + вартість обладнання + вартість послуг) покладає на особу, яка вчинила дії передбачені п. 3.5. договору.

3.8. У разі несплати за надані Виконавцем послуги з технічного обслуговування та ремонту Домофонної системи на протязі 3-х місяців та/або при відключені згідно п.4.4(г). нараховується абонентська плата за період дії ключів до домофонного обладнання. Після дати блокування/відключення ключів Абонента до домофонного обладнання абонентська плата не нараховується. Плата за термінове підключення та/або додаткові послуги та опції здійснюється відповідно до прейскуранту, розміщеному на офіційному сайті Виконавця, що діє на момент повторного підключення.

3.9. Будь-які послуги (виготовлення додаткових ключів, міток, хмарних акаунтів, технічна підтримка тощо) для Абонентів із заборгованістю за цим Договором не надаються до момента погашення заборгованості Абонентом.

3.10. При сплаті Абонентом абонентської плати за рік вперед, вартість абонентської плати складає 200 грн. замість 240 грн.

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.

4.1. Абонент зобов'язаний: а) контролювати якість виконуваних Виконавцем робіт; б) здійснювати експлуатацію Домофонної системи у відповідності до правил експлуатації та за призначенням; в) у разі необхідності забезпечити вільний доступ працівників Виконавця до об'єкту; г) інформувати виконавця про всі випадки відмови та/або пошкоджень у роботі Домофонної системи, д) своєчасно вносити плату за послуги надані Виконавцем; е) не виконувати самостійно, або за сторонньою допомогою третіх осіб ремонт Домофонної системи та його підключення. ж) у випадку неправомірних дій (крадіжка та інші вандальні дії) третіх осіб щодо Домофонної системи Абонент зобов'язаний повідомляти про це письмовою заявою правоохоронні органи та Виконавця на протязі одного дня, після чого Виконавець встановлює нове обладнання, згідно п. 3.6., з) перевірити належне функціонування Домофонної системи після проведення технічного обслуговування або ремонту, а також вести облік робіт з технічного обслуговування та ремонту.

4.2. Абонент має право: а) проводити перевірку взаєморозрахунків; б) письмово попередити Виконавця про призупинення наданих ним послуг при зміні місця проживання Абонента (в цих випадках ПЗ відключається Виконавцем, а абонентська плата не нараховується, починаючи з наступного місяця), при поновленні послуг сплачується заборгованість по абонентській платі за попередній період до моменту відключення без штрафних санкцій; в) у випадку незгоди, після підвищення розміру абонентської плати, на протязі двох тижнів письмово повідомити про свою незгоду Виконавця, якщо такої незгоди не надійшло, тоді ціна вважається узгодженою та прийнятою Абонентом г) у випадку незгоди з новими тарифами Абонент має право відмовитися від сплати за послуги та вимагати дострокового розірвання договору лише за умови відсутності заборгованості перед Виконавцем за попередні періоди, дана вимога повинна бути направлена Виконавцю у письмовому вигляді на протязі двох тижнів після початку періоду, в якому були змінені ціни на адресу: 54046, Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Мирний (Тернівка), буд. 1/6. Виконавець вважається повідомленим про вимогу з дня коли вимога прибула на відповідне поштове відділення, яке обслуговує Виконавця.

4.3. Виконавець зобов'язаний: а) проводити технічне обслуговування та ремонт Домофонної системи в повному обсязі та у встановлені строки за умови дотримання Абонентом порядку оплати наданих по цьому договору послуг та дотриманні правил експлуатації; б) проводити технічне обслуговування та ремонт Домофонної системи персоналом відповідної кваліфікації; в) дотримуватись режиму на Об'єкті, де встановлено Домофонну систему, правил техніки безпеки та пожежної безпеки; г) ознайомити за бажанням або заявкою Абонента з правилами технічної експлуатації; д) взаємодіяти з мешканцями будинку та реагувати на звернення представників Громади з питань Домофонної системи, правил та сценаріїв її функціонування.

4.4. Виконавець має право: а) припинити роботи з технічного обслуговування та ремонту Домофонної системи, або зменшити їх обсяг пропорційно, у випадку невиконання Абонентом умов цього договору; б) попередити у разі несплати заборгованості понад 3 місяці про призупинення надання послуг; в) якщо Абонент має заборгованність понад три місяці, Виконавець має право без попередження призупинити йому надання послуг зазначених в п. 2.1; г) здійснювати відключення ПЗ від ЦО Домофонної системи (хмарний акаунт, мітки UKEY, FaceID тощо) у випадку існування заборгованості перед Виконавцем понад 3-и місяці та нараховувати абонентську плату за технічне обслуговування Системи, доки Абонент письмово не відмовиться від користування ЦО; д) змінити розмір абонентської плати та цін на надані ним послуги, попередивши про це Абонента не менш ніж за один календарний місяць; ж) виконавець дотримує гарантійні обов'язки постачальника обладнання самостійно в період дії цього договору згідно технічної документації; з) залучати підрядні організації, та переводити нарахування абонентської плати на рахунок підрядної організації за умови надання письмової згоди Абонента; и) проводити перевірку взаєморозрахунків; к) виявляти та блокувати скомпроментовані ключи в цілях безпеки задля обмеження доступу небажаних осіб.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

5.1. За порушення умов цього договору Виконавець та Абонент несуть відповідальність відповідно з діючим Законодавством України. Всі спори за цим договором вирішуються шляхом переговорів, якщо сторони не дійшли згоди, то вирішення відбувається в судовому порядку.

5.2. У випадку неналежного виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту, Виконавець за власний рахунок в 3-денний термін усуває виявлені недоліки.

5.3. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов'язків перед Абонентом, у випадку існуючої заборгованості з абонентської плати на час проведення робіт та якщо доведе, що їх невиконання або неналежне виконання сталося внаслідок дій Абонента.

5.4. Виконавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов'язків перед Абонентом, внаслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган, блискавка, вандальні дії, крадіжки, військові дії, акти тероризму та оголошена, не оголошена війна, тощо) або з вини Абонента та у випадках передбачених чинним законодавством.

5.5. Виконавець не несе матеріальної відповідальності за збереження домофонного обладнання, встановленого в під'їзді. У разі крадіжки або умисного знищення домофонного обладнання, його відновлення здійснюється за рахунок усіх Абонентів в під’їзді пропорційно долі кожного окремого Абонента від загальної вартості заподіяного збитку.

5.6. Виконавець не несе відповідальності за постачання електроенергії до домофонного обладнання, та не сплачує кошти за спожиту електроенергію домофонним обладнанням. Також Виконавець не збирає кошти з Абонента за спожиту електроенергію домофонним обладнанням, так як не має жодного відношення до постачання електроенергії.

5.7 Виконавець не несе відповідальності за якість послуг, що надаються третіми особами (провайдер мережі інтернет, енергопостачальник, тощо) від яких залежить надійна та безперебійна робота Системи.

5.8. Абонент надає згоду на обробку його персональних даних(прізвище, ім'я, по батькові, адреса проживання, номер телефону) з метою реалізації договірних правовідносин відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», інших нормативно-правових актів та укладеного Договору, а також підтверджує, що повідомлений про включення інформації, що містить його персональні дані, до бази персональних даних Виконавця.

6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

6.1. Цей договір набирає чинності з дня отримання Абонентом фізичних брелків і укладається на строк до 31.12.2023. Договір вважається продовженим на наступний календарний рік, якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодною із сторін не буде заявлено про припинення його дії, або перегляд його умов.

6.2. Сторони зобов’язуються письмово повідомляти про зміну реквізитів (місцезнаходження, найменування, організаційно-правової форми, банківських реквізитів тощо) не пізніше ніж через 10 днів після настання таких змін.

6.3. Кожна із сторін має право на дострокове розірвання договору, При розірванні договору ініціатор попереджає про це іншу сторону не менш ніж за 30 днів до моменту розірвання шляхом направлення письмового повідомлення на поштові адреси зазначені в договорі. Кожна із сторін вважається повідомленою про розірвання договору з дати надходження повідомлення на поштове відділення, яке обслуговує Абонента та Виконавця відповідно.

6.4. У випадку протиправних дій осіб, направлених на перешкоджання здійснення Виконавцем умов цього Договору, Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати договір в порядку передбаченому п. 6.3. договору.

Замовник (абонент)

Виконавець

Фізична особа-підприємець Хурсік Максим Володимирович
ЄДРПОУ: 3184713992
рах. №: UA903052990000026003010113642,
АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
makshursik@gmail.com

___________________ ФОП Хурсік М.В.